تاثیر تبلیغات و شخصیت برند بر تصمیم خرید
تاثیر تبلیغات
و شخصیت برند بر تصمیم خرید
شخصیت برند یک مفهوم جذاب و خوش آیند در بازاریابی امروز است.
شخصیت برند یک مفهوم جذاب و خوش آیند در بازاریابی امروز است. آکر(Aaker) آن را به عنوان یکی از ابعاد هسته ای هویت برند و اتفاقا به عنوان نزدیکترین متغیربه فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده برای خرید توصیف کرده است. ایده شخصیت واکنشی است به گرایش به ارزش روابط شخصی در ...










این وبلاگ جهت آماده سازی هر چه بهتر برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک راه اندازی شده است.